HyperSnap adalah cara yang paling cepat dan paling mudah untuk mengambil menangkap skrin dari skrin Windows, dan menangkap teks (TextSnap โ ข) dari tempat-tempat di mana salinan teks normal tidak boleh didapati. HyperSnap menggabungkan kuasa permohonan kelas pertama penangkapan skrin dengan utiliti menyunting imej maju - dibungkus ke dalam satu alat mudah untuk digunakan! Ia sesuai untuk menangkap imej yang anda mahu termasuk dalam sistem Bantuan anda, tutorial dalam talian, manual, kertas edaran latihan, persembahan, bahan-bahan pemasaran, halaman Web, e-mel dan lebih. Gunakan HyperSnap dengan cepat berkongsi perwakilan yang sempurna apa-apa pada skrin anda. HyperSnap adalah serba boleh dan amat mudah untuk digunakan. Anda boleh dengan cepat menyesuaikan menu dan toolbar untuk memenuhi keperluan anda. Peruntukkan pintasan papan kekunci anda sendiri, buat segera toolbar, dan juga mengawal HyperSnap dengan arahan suara!.


Ciri-ciri:
TextSnap ciri untuk menangkap teks disunting dari hampir di mana sahaja pada skrin. Juga boleh menangkap data tab terhad untuk tampal mudah ke dalam MS Excel.
Serbia ท imej baru & berkuasa menangkap, mengedit, penjelasan dan alat manipulasi.
Snags juga orang-orang yang sukar untuk merebut skrin dari permainan DirectX dan Glide.
setem Imej, rangka, bayang-bayang kejatuhan, menangkap tangan, Gambar pelayan FTP, lebih!
warna penggantian automatik!
Bukan-segi empat tepat tetingkap tangkap!
Butang Tangkap - sesuai untuk penulis-penulis teknikal profesional yang perlu untuk snap dan dokumen puluhan butang!
Auto-skrol dan serentak menangkap laman web panjang dan lain-lain. dokumen, membolehkan ia untuk merebut lebih daripada yang dapat dilihat pada skrin.
ketat mengintegrasikan dengan MS Windows clipboard untuk mengautomasikan tugas yang berulang-ulang - walaupun secara automatik PASTE imej tangkap di mana diperlukan!
secara automatik menyimpan menangkap anda untuk fail grafik.
Doubles sebagai pemandang imej yang berkesan, penukar format (lebih 20 format imej yang disokong).
Penuh antara muka pengguna disesuaikan. Menyusun semula menu dan toolbar apa-apa cara yang anda mahu, menetapkan apa-apa pintasan papan kekunci yang anda suka, mengoyakkan menu untuk mewujudkan segera toolbar, walaupun mengawal HyperSnap dengan arahan suara!
Window Extended Tangkap fungsi apabila berjalan di Windows XP? . Mengubah saiz tetingkap lebih besar daripada skrin sebelum menangkap dalam salah satu langkah yang cepat, tiada auto-menatal!

Download link :
HyperSnap 7.11.02 Full Activation